Jobbigare än väntat

Jag låg kvar i sängen rätt länge låg och chattade med lite folk samtidigt som jag kollade på en film .
Sen bestämde jag mig äntligen för att jag skulle börja packa, det är borde väl inte va så jobbigt eller?
Det gick bra till en början, men sen när man kommer förbi vissa speciella saker så blir det sjukt jobbigt.
Jag hittade massa saker från tiden då jag bodde hemma , saker jag gjorde för ett år sen.
Sånna saker som väcker minnen.
Usch, sen satt jag och läste lite saker. Jag läste bla den uppsats man skrev i nationella provet i svenska i 9:an.
Man skulle skriva om ett minne för livet.
Jag skrev om min mamma och att läsa den nu ett år senare va riktigt jobbigt ..
men men , det är bara att kämpa på. Det är ju faktiskt något som måste göras..
jag får helt enkelt bita ihop :)

<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0