Jag glömde ju berätta xD

Jag glömde fan berätta att jag och Katja hade danslektion idag med våran klass xD
Det gick så bra :D
Jag är super nöjd , vi har ju haft det förut.
Men jag va faktiskt rätt nervös precis innan eftersom den största delen av klassen är killar.
Tyvärr är det inte så många killar som gillar att dansa ;) eller ?
haha , mendet gick bättre än förväntat.
De flesta verkade gilla det !
Fick typ ingen negativ kritik, inte något jag hörde eller minns iallafall xD ..
Kul va det iallafall, lite pinsamt sen när en del av dom ville se våran riktiga dans vi gjorde med vår dansgrupp i höstas .. xD men vi visade haha , en del så riktigt chockade ut ;) haha

Ha en bra fredag, jag börjar bli nervös nu inför flytten :D ..
Får se hur det blir med bloggandet denna helgen om jag får igång mitt internet direkt eller om det kommer ta någon dag xD
Men jag hör av mig så fort jag kan igen :D
Blir kanske ett liet kort inlägg imorgon på morgonen om jag hinner innan jag ska åka till skolan, jag brukar oftast få stressa ganska mycket tyvärr !
Puss o hej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0