Jag är så trött på skolan !

Jag orkar fan inte skolan längre , ju mer tiden går desto mer hatar jag den !
Åh blir galen, orkar verkligen inte koncentrera mig längre !
Asså vad tjänar jag på att va där? Ingenting , jag ska ju ändå gå om eftersom jag ska byta program..
Aja hur mycket jag än vill så får jag inte sluta nu, har redan lovat pappa att gå kvar terminen så jag får ju göra det då oxå! Men det SUGER !
Idag gick jag hem efter 20 minuter engelska , jag hatar verkligen den läraren !
Hon är fan korkad på riktigt , finns det någon som har henne som kan säga emot?
tror tyvärr inte det , jag är iallafall glad att slippa ha henne som mamma !
Jag åkte hem som sagt träffade en kompis som kan få heta X nu :)
Vi kollade på film och gjorde  inte speciellt mycket faktiskt :)
Sen följde jag X till norra sköndal och efter det åkte jag till sköndals centrum för att handla för sista gången här ute.
Jucie och mackor ! haha :D
Sen på väg hem pratade jag med Katten :)
Väl hemma åt jag en macka fortsatte prata med Katja ,
Och nu sitter jag här och tänkte att jag skulle gå och duscha ..

Imorgon börjar jag 9:40 har dans första lektionen det är faktiskt rätt skojjigt :)
Jag slutar 16:00 imorgon så det är segt, men det är bara att bit ihop..
Efter skolan ska jag hem sen på kvällen ska jag träffa en kompis :)

Love
N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0