Jag är riktigt ledsen för det

FÖRLÅT EMMA ! FÖRLÅT !
Jag är ledsen för att jag missade att lägga upp en bild på dig :(
Jag va verkligen jättestressad så fort alla bilder landar i min data ska jag rätta till det.
Jag skäms sjukt mycket =/ Hoppas du kan förlåta mig :(
Jag är glad över att du fick din mobil tillbaka :)
Ring mig imorgon eller när din telefon fungerar igen så kan vi prata om en annan sak då ..

Hela dagen har varit rätt slapp , IGEN haha. Nej men seriöst jag har verkligen varit sjukt trött hela helgen jag vet inte riktigt varför :S. Katja dammsög tidigt på eftermiddagen, sen åkte vi till Tjabbe..
Där satt vi och glodde på film höhö ..

Och nu ska vi nog fan sova, Katja och Tjabbe ska sova här ,
Katja ligger redan och sover typ jag ska strax gå iväg och möta Tjabbe sen ska jag nog sova :P
Känner mig verkligen helt slut, jag hoppas mina krafter är tillbaka imorgon :)

Ha en super härlig vecka :D
LOVE

Kommentarer
Postat av: Emma

okej, tack.. :$
jag får nytt simkort på tisdag eller onsdag.. 2-3 arbetsdagar tar det.. just nu kommer jag ha pappas nummer dom dagarna tills jag får mitt och pappa har 3 så vi kan säkert ändå prata.. (L)

2008-02-03 @ 22:22:50


URL: http://eemmapemma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0