Irriterande

Fan va sur jag blir ,
för det första så jag tvungen att ställa klockan imorse på 11 okej det är inte tså tidigt men ändå, själva grejjen.
Men iofs vaknade halv 10 och va ganska pigg men sen somnade jag ju om och vaknade av väckarklockan.
Och då vaknar jag med världens magont och jag vet inte varför :S
Kändes typ som mensvärk ! men det är helt omöjligt !
Jag tog en värktablett la mig o sängen lyssnade på musik och kollade runt chattade med lite folk osv.
Sen städade jag i ordning det sista och diskade.
Sen helt plötsligt va klockan halv 1 , en halvtimme kvar tills dom skulle komma o kolla på rummet.
Jag hade bara plattat håret, jag skulle klä på mig , sminka mig och äta något.
12:59 va jag klar med allt, någon minut senare ringer telefonen och då va det hon som jag hyr rummet av som frågade jag var klar o förberedd jag ba jaja visst.
Sen satte jag mig i sängen igen och gjorde egentligen ingenting ville bara få det klart så jag kunde få lämna rummet någon gång idag!
Sen ringer hon igen halv 2 och säger att hon som skulle kolla på rummet har varit med i en bilolycka, så nu kan hon inte komma förens senare idag men att då behöver jag inte va hemma och jag får gå om jag vill.
Men lixom VAFAN jag har städat undan allt i onödan !? Jag som egentligen kunde stoppat ner allt i flyttlådor har stått och städat allt in i skåp o sånt !
tröttsamt ,
Aja , jag ska iallafall åka ut mot hässelby snart ..
Sen ikväll blir det nog fest av någotslag ;)
snarare chillkrök :)
Men det kan vara rätt mysigt , ibland orkar man fan inte ..

Ha en bra lördag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0