Irratitionsdag ?

Hela dagen har jag varit så jävla sur och irriterad och jag vet inte varför :S
Jag blir nästan sur på mig själv för det !
Mormor o morfar kom runt 1 och vi bar upp massa saker och sen åkte dom runt halv 4 tror jag.
Och nu ikvällså ska jag packa upp dom 2 lådorna som är kvar nu :) 
Det är faktiskt riktigt fint här inne nu,
Funderar på att ta några bilder o lägga upp men tror nog inte det blir så.
tyvärr =/
Ni som känner mig får komma hit o hälsa på istället xD

Som jag sa förut ska jag packa upp mina saker sen kommer kanske J o hämtar kvarglömde kläder. Eller så kommer Anders vi får se ..
Jag är rätt trött o febern har kommit tillbaka !!!
Jag hatar den xD

Dags att börja laga mat :)
Kyckling med pasta får det bli
Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0