Inte taggad för 5 öre

Nej just nu känner jag bara att jag inte vill åka ,
Jag vet inte varför.
Jag tycker ju att det är kul att åka skidor så det är inte det.
Men det är något som gör jag att jag absolut inte vill åka !!!!!

Men har redan lovat pappa att jag ska åka med dom upp vill inte såra honom..
Jag hoppas iallafall att det blir bra där uppe ..

vet inte riktigt hur det blir med bloggandet men pappa har iallafall med sig sina dator med om det finns internet vet jag ingenting om ..
Usch får fan ångest
JAG VILL INTE ÅKA !! 

Aja nu är jag nästan klar med packningen väskan är full, men hygienartiklarna är inte ned packade ännu det får jag ta imorgon bitti ! pappa ska ringa mig klockan 6 och kolla att jag är vaken.
Vilket jag inte tror att jag är , jag försover mig fan alltid.

Ska försöka lägga mig ungefär 3-4 timmar innan uppgång det är ju då man är som piggast så det får väl bli runt 2 någon gång. Just nu känner jag mig sjukt trött så vi får väl se hur det blir med det .

Ska gå och duscha snart !

Kanske hinner skriva ett inlägg imorgon innan jag drar men kan inte lova något.

<33

Kommentarer
Postat av: Hannah

Hoppas du får en trevlig resa iaf !

Om du tycker om min blogg, så rösta gärna på mig som vinnare i Sveriges största bloggtävling! länk och motivation finns i bloggen!

Ha en fortsatt trevlig fredag!

2008-02-29 @ 23:51:53


URL: http://hsomihg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0