Igår blev det inte mycket

Nej jag vet jag skrev bara ett inlägg igår ..
Men ärligttalat så skrev jag ett på kvällen men det gick inte att publicera o sen försvann det så det orkade jag inte ;)

Idag var jag i skolan, anna kom dit och hälsade på :)
sen åkte jag o Katja till mormor o morfar för att kolla på bilder på min lägenhet jag ska flytta till den 22 :)
Jag längtar :D !

Jag satt och läste en sak som jag tänkte att jag kunde skriva ut här :)
Tänk på det , det säger mer än man tror !

Den som står bredvid dig behöver inte alltid stå dig nära

Vi tänker sällan på vad vi har, men alltid på det vi saknar

Det enda i livet som man ångrar är de chanser man inte tog

Att vinna en vän tar flera år - men att mista en tar inte ens en minut

Lär som att du skulle leva för evigt. Lev som om du skulle dö imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0