Fortfarande vaken !

Ja haha jag är fortfarande vaken, inte ens en minut har jag sovit. allt är tack vare Johan Bajsmums <3 ! ;)
Precis nät jag skulle logga ut så ringde han o sen ja nu är jag kvar i telefon med honom 4 timmar och 45 minuter senare :P
Ingen idee att gå o lägga sig, känns bara ondögit väckarklockan ringer ju ändå om typ 1 timme och 10 minuter !
Men jag hoppas iallafall att ni fick sova mer än jag !?
Imorgon blir det nog galet tidig läggdags :)
Om inte jag lägger mig lär jag väl antagligen somna stående eller något :)

<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

bajs e gott/ från mig :)

2008-02-11 @ 04:43:42

Postat av: CELINE

Den som blir kommentar nr 1000 vinner en fin väska som kostar 490;-kr
Du kan väl chansa!!!

2008-02-11 @ 04:56:46


URL: http://crazyfashion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0