Första gången i tvättstugan

Nu är jag vaken igen ,
Vaknade faktiskt vid halv 11 helt av mig själv.
Jag tror iofs att det beror på att jag har en kompis som sover över här inatt .
Men han ligger fortfarande och sover.
Han kom hit 20 över 1 inatt eller vafan man ska säga :P
Sen satt han vid datan jag vid tv:n o vi pratade lite .
Efter det började vi spela monopool och jag är verkligen världelös på spel !!!
Och dessutom är det tråkigt . Hur som helst slutade hela skiten med att jag förlorade.
Jag tror klockan va ungefär halv 5 då kanske eller något sånt ..
Men jag va fortfarande ganska pigg o han oxå tydligen för fy fan va han babblade :P haha
Men det är alltid lika kul xD man får höra mycket intressant o en del saker mindre intressant :)
Klockan va 7 när jag äntligen lyckades somna.

Klockan 12 har jag tid i tvättstugan.
Det känns lite obehagligt .. för den är skit skum .
Det är vitt överallt, asså det ser typ ut som om man ska döda någon där inne .
Okej så ser det kanske ut i alla tvättstugor men vadå ? Jag har inte varit i en tvättstuga sen jag va liten o tvättade med farmor typ .. Och nu ska jag göra det själv i en sådant rum. Där jag bodde förut fick jag låna dom jag bodde hos asså deras tvättmaskin..

Men men vad gör man inte ?

Halv 2 ska jag möta Emma Westberg som jag lärde känna i somras då vi var på samma språkresa i 3 veckor på Malta. Det ska bli super kul har inte träffat henne på jätte länge !

Ha en bra dag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0