förklaring till huvudvärk o illamående

Japp , nu vet jag varför jag har haft ont i huvudet och känt mig hänging det senaste dagarna  ..
Jag har fått något sjukt ont i halsen ! Eller egentligen inte ont utan bara svullen.
Känns fan som om jag håller på att få körtelfeber igen, men det kan man ju bara få en gång eller?
Det sa iallafall läkarna till mig !

Imorgon flyttar jag !!!!
Shiiit va tiden har gått fort, för 3 veckor sedan fick jag reda på det.
Det känns faktiskt rätt nervöst nu, men jag längtar verkligen !
Det kommer bli så jävla sköönt !
Närmare till alla jag känner o mycket närmre till skolan !
Åh gud va jag längtar nu.

Just nu är Katja här och vi ska packa det sista !

Peace <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0