Ett liv utan dig ?

Jag kände dig lika bra som jag kände mig själv ..
Men nu , nej nu vet jag inte vem du är längre. Den som står framför mig idag är inte den jag lärde känna en gång i tiden. Då du var min bästa vän, dom tiderna kommer jag aldrig någonsin glömma !!
När man pratar med dig nu så får man inget grepp om dig, du är iskall och allmänt konstig. -Vad har hänt? frågar man sig själv och när man frågar dig samma fråga får man svaret - inget !
Jag tänker ofta på dig, på det vi hade , alla våra stunder.
Minns du koviken? klassresan i 8:an haha shiit det va tider de. Det var nog först då som vi verkligen blev riktiga vänner. Det finns så många gånger du ställt upp för mig. Jag kommer alltid koma ihåg det. Jag kommer alltid komma ihåg dig som en vän som ställde upp för mig när det gällde allt. Du gjorde det bästa du kunde ! Den vännen du var då får man leta efter länge, tyvärr finns den personen inte kvar inom dig längre.
Jag saknar ditt gamla du, men vad osm än händer kommer jag alltid älska dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0