En helg utan bilder

Ja som ni vet så kom Markus hit runt 1 eller något sånt :)
Det va kul att träffa honom igen :)
Jag har känt honom så länge :) ..

Sen typ en timme efter att han hade gått så kom Katja, hennes syrra och pappa hit för att kolla lägenheten :)
Dom verkade tycka den va fin :)
haha det har nog dom flesta sagt !?
När dom hade gått va det bara jag och Katja kvar här , så jag käkade lite.
Sen gick vi till coop och handlade lite och efter det åkte vi till Katja.
Där stannade jag tills för en timme sen typ.
Vi kollade på Hairspray, jag har ju sett den filmen förut men jag tycker faktiskt att den är riktigt bra :)
Värd att se :D

Nu ligger jag här duschade precis och tänkte kolla lite på Wallander som går på 4:an nu :D !

Imorgon blir det förhoppningsvis besök på vårdcentralen med morfar :)
Ni får veta hur det gick imorgon xD

Tyvärr blir det ingen Helgens hetaste bilder denna helgen.
Men jag tänkte lägga upp lite andra bilder imorgon istället :)
Har inte kommit på vad det blir ännu, och det blir nog inga bilder nästa helg heller så då får det bli bilder från min skidresa och allmänt från lovet vecka 10 tror jag.
Så håll ut det kommer ;)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0