Denna dan = skit

Asså vissar dagar blir bara skit !
Det är dom dagar då jag typ tänker för mycket , dom dagarna jag verkligen saknar att bo hemma med en hel familj.
Iofs om jag ska va ärlig har jag kommit i en sån period då jag känner mig nere hela tiden, jag orkar knappt med mig själv då. Jag gör saker jag aldrig gör annars , jag tar illa upp på saker jag egentligen inte bryr mig ett skit om!
Jag saknar allt så jävla mycket hemma , att se sin mamma lycklig igen..
Det spelar ingen roll vad folk säger för jag vet att hon aldrig mer kommer bli lycklig ! Hon hade allt o släppte det.
Hon säger ju själv att hon aldrig mer kommer ha den lyckan tyvärr är det nog sant. För med hennes sjukdom är inget lätt. De som har en mamma med den sjukdomen vet precis vad jag pratar om. Men det spelar ingen roll hur mycket jag än försöker förklara för alla så kommer ingen någonsin att förstå den sorgen..
Den längtan.
ASSÅ ÅH VAD JAG HATAR DOM HÄR PERIODERNA ! Jag orkar inte leva med dom, varför kan dom inte bara suddas ut.
Nu när mitt liv äntligen kommer förändras, så ska jag börja tänka börja rota bland alla minnen!
Jag som typ trvis med mitt liv i vanliga fall bara avskyr det för tillfället , jaja jag vet vi alla kommer in i våra sämre perioder , men vafan !
Dom kommer sig smygande hela tiden nu mera. Förlåt för idag J ..
Jag va själv med på villkoren jag vet, men nu blev det som det blev .. Ta inte åt dig av allt jag sa.
För att hade jag upplevt det så jobbigt som jag fick det att låta då skulle jag inte vilja prata med dig eller träffa dig heller för den delen, men nu är det inte så ..

Hoppas ni hade en bättre dag än jag (a)
Dags att se fram emot ljusare tider !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0