Dags att ge sig ut ..

Pelle mamma ex man kommer strax och hämtar upp mig, vi ska åka hem till honom och hans nya familjs hus och äta middag. Jag måste ju erkänna att det kommer bli riktigt jobbigt eftersom det är tröts allt hans nya "flickvän" som förstörde mellan mamma och honom. Hade inte pelle träffat henne kanske allt hade varit som  förut . Men visst det förblir en gåta. Livet går vidare för mig men kanske inte för mamma.
Hur som helst så ska jag dit dom bor i Älvsjö så jag kommer väl hem någon gång runt 8-9 kanske ..
Får se om jag hinner skriva något inlägg då .. Har lite annat att fixa och jag ska inte bli sen alls ikväll. Är helt slut så jag behöver vekrligen sömn.
Imorgon börjar jag 9 och slutar 11 det beror på att skolan fyller 70 år och den är helt ny renoverad vilket gör att den ska invigas .. Sylvia sveriges drottning ska vara där bla ..
Efter invigningen så hade jag Katja Johan och Thanh tänkt att åka och hälsa på vår gamla skola Hässelby Villastads skola. Det blir nog kul , träffa alla gamla lärare igen :)
På onsdagen har  studiedag så vi har 2 härliga dagar framför oss nu iallafall ..
Jag har inte riktigt bestämt något att göra på onsdagen vi får ta det som det kommer .
Ha en trevlig kväll :)
<3

Kommentarer
Postat av: Paintedlove

Jo det är ju det! Nja, bra och bra kan jag väl inte påstå, men om man tänker efter så kunde den varit värre! Jag har bara tagit det lugnt med min bästa vän P! Dock var hon helt besatt av att prata i telefon med en kille så jag fick roa mig själv :( Du själv då?

(L) /M

2008-02-04 @ 20:06:48


URL: http://paintedlove.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0