Dagen som varit

Det gick jättebra idag :)
J fick bära tvätten till tvättstugan för fy fan va tung den va !!!
En skit stor påse full med tvätt :D Jag nöjde mig med att bära påsen med tvättmedel :D

Jag fyllde 3 tvättmaskiner nästan fulla med tvätt (a)
det tog väl typ 45 minuter innan dom va klara så vi gick tillbaka till lägenheten för att käka frukost ..
Sen tillbaka till tvättstugan, tog ut all tvätt o la in det i torktumlarn och en del hängde vi upp i torkrummet.
Hem igen duschade o sminkade och allt det där.
Sen gick vi och mötte Emma Westberg i Vällingby
J åkte hem jag o emma vandrade runt i vällingby en stund sen gick vi till tvättstugan för att hämta alla tvätt som va torr då :D
Sen gick vi hem och pratade lite
Vi gick o handlade på coop inför middagen haha köttbullar ..

Tillbaka hem igen lagade mat och sen åt vi o kollade på film :D

Men det va mysigt att träffa henne igen det va länge sen ..

Det är nog fan dags att sova snart :)
haha men vi får väl se med det , kommer väl lägga mig runt 12 eller så :P
Penicilinet ska jag ta runt 9 någon gång :D


<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0