Dagen som började som helvetet slutade i glädje

Just nu är jag super glad :D
Jag vet inte varför :)
Men något gör att jag mår toppen och känner mig as glad och lycklig !!
Det var jättekul att få träffa Thanh igen :)
Det känns som om det va jätte länge sen man såg henne okej det va en vecka sen ..
Men det känns verkligen som evigheter sen !!!

Jag har fått allt i ordning hemma inte en enda kartong kvar :)
Så jävla skönt :)
Lite jobbigt att behöva lämna allt på lördag nu när man äntligen fått ording o reda och börjar känna sig som hemma . Dom nya möblerna står på plats det blev verkligen jättefint !
Jag är så jävla nöjd med tanke på hur fult det varit hemma hos mig i ett halvår innan.
Tack pappa så mycket för lägenheten !
Nu kan jag kanske äntligen börja få ordning på min tillvaro igen :)
Nu kan allt bara bli bättre , ingenting kommer kunna stoppa mig

Nu tänkte jag hoppa in i duschen eller om en liten stund iallafall :)

PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0