Chill chill chill

Idag orkade jag verkligen inte gå upp ur sängen så jag kom till skolan efter lunch.
Har nog fan aldrig varit så trött i hela mitt liv som jag var imorse :P haha  ..
HELT SJUUUKT !
Dagen gick rätt fort :) haha sen åkte vi hem till Katja satt och glodde på film typ hela eftermddagen.
Sen kom Thanh och Markus. haha Inte för det hände så myket då heller men men ..
Kul att träffa Markus igen, hade fan inte träffat honom på 2 månader. Eftersom han fick körtelfeber och va sjuk i 1 månad så då stannade han hemma i Linköping ..
Men nu är han friisk jippi ;) haha  ..

Imorgon vet jag fan inte vad vi ska göra Katja ska plugga så jag får väl roa mig på något annat sätt :) datan eller något annat mysigt :D !!

Pusss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0