bowling med tränningsvärk

Visst är det skönt att vakna på morgonen och känna sig pigg ?
Jag sov faktiskt 8 timmar inatt det känns super skönt :)
Och jag som aldrig är pigg när klockan ringer annars, måste erkänna att först var jag skit seg men sen när jag satt o plattade håret blev jag jätte pigg :D
Men när jag reste mig upp kände jag tränningsvärken efter gympan imorgon, den sitter i magen, benen, armarna och rupman :S Hur fan ska jag kunna bowla? haha det kommer verkligen gå åt skogen :)
Nu har jag packat ner allt inför helgen, eftersom jag ska bo hos Katja hela helgen..
Men nu ska jag åka in till stan möta Katja lämna tillbaka mina leggins jag köpte i veckan sen ska vi bowla..
Ha en super mysig dag :)

Kommentarer
Postat av: Paintedlove

Hoppas det! Blir nog bara att ta det lugnt och kanske spendera tiden i min syrras lägenhet$ nu när hon och hennes kille är i mexico, så jag får vila tankarna lite! :) Själv då?

(L) /M

2008-02-01 @ 17:38:27


URL: http://paintedlove.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0