Allt bra igen

Samtalet igår gick bättre än väntat, sen avslutade vi det efter någon timme.
Sen hördes vi senare oxå.
Och så kändes det ännu bättre.
Du förklarade något jag aldrig jag trodde du skulle prata om med mig.
Det bevisar nog att du litar på mig?
Jag litar på dig iallafall och jag hoppas verkligen att jag kan göra det oxå.
Det jag berättade för dig är inte många som vet om. Och jag förstår precis vad du menar.
Ditt tips kanske är bra, hur som helst kommer mitt liv nog ändras nu när jag flyttar.
Låt vår relation vara den här, då är den värd så otroligt mycket :)

Om en timme åker jag härifrån för sista gången någonsin, det känns jätte skönt men otroligt nervöst.
Nu ska jag gå upp och packa göra mig i ordning o sen packa ner det sista , täcket, kuddarna osv :)

Ha ett super bra lov , det ska jag försöka ha iallafall :D
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0