Alexandra och Sandra -dagen Jenny 17 år !

Jag glömde ju bort att berätta för er att jag faktiskt har namnsdag idag tillsammans med alla sandror :)
Jag heter Alexandra i mellannamn så det är inget viktigt direkt :)
Men hur som helst :)
Grattis till alla som har namnsdag idag :)

Sen så har vi Jenny hon fyller ju 17 år idag :)
Grattis Jenny :)

Om jag hade varit född som planerat så skulle jag varit född imorgon fast 1991.
Men så blev det inte , jag kom den 12 mars istället.
Det är ju faktiskt inte speciellt lång tid kvar nu tills jag fyller år och jag kan ju inte direkt påstå att jag längtar.
17 känns mest som en helt meningslös och jobbig ålder.

Jag ska faktiskt försöka sova snart , jag vet att jag brukar säga det ofta men det är väldigt sällan som jag lyckas.
Men jag ska verkligen försöka, haha .. ni får veta hur det gick imorgon .

Jag hoppas ni får en bra vecka ,
Har ni någon tid över är ni väldigt välkomna att hjälpa mig med mitt tråkiga packande :)

<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0