4 februari 2008

GRATTIS THANH
Idag fyller Thanh 17 år :)
Gud va alla blir gamla nu, det är inte alls långt kvar tills min födelsedag..
jag ka ju inte direkt påstå att jag längtar dit :P
känns mest som en otroligt meningslös ålder ?

Idag har jag stannat hemma jag är trött trött trött, dessutom kunde jag inte sova inatt pga vissa som lät lite mycket ;) ..
haha ibland ligger man bara och stör sig på allt som rör sig o massa skit, as irriterande. Jag tittade på klockan typ runt 4 sista gången sen somnade jag och sen ringde väckarklockan 5:45 sjukt tidigt. Jag skickade upp Katja ur sängen halv 8 sen åkte hon till skolan. Tyvärr kunde jag inte somna om efter att hon hade åkt.

Rihanna - I´m still not over you

Kommentarer
Postat av: Thanh

Tack Nathalie!
tack för presenten också!
hoppas du haft det skönt hemma idag!

2008-02-04 @ 17:10:23

Postat av: Nathalie

Det va så lite så :)
Hoppas du blev glad
..
synd att jag inte kunde va med i skolan .. "/
Ha en super mysig kväll :)
(L)

2008-02-04 @ 17:46:38


URL: http://naaaathaaaalie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0