28 februari

Trots att jag va trött redan klockan 6 typ så gick jag inte och la mig förens klockan 1 !
haha , jag vet inte riktigt varför.
Men jag lyckas alltid.
Jag hade iallafall ställt min väckarklocka på 10:45 men jag orkade inte gå upp så nu har jag precis vaknat till ordentligt men jag sitter fortfarande i sängen.
Mormor och morfar kommer hit om en timme för att lämna av det nya soffbordet, hallmöbeln och en spegel.
Sen ska jag börja packa upp alla de lådor som finns kvar nu, som tur är så kommer en kompis hit för att hjälpa mig :) super snällt !

Sen måste jag upp till Vällingby och hämta ut understället och överdragsbyxorna jag la undan igår på stadium.
haha i väntan på att pappa skulle sätta in pengarna på kortet vilket han gjorde klockan 6 imorse (a)

Nu ska jag gå upp och börja göra mig i ordning !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0