23 februari

Grattis Yassine som fyller år idag :) ..
Hoppas du får en super bra födelsedag.

Idag gick jag upp 8:45 skulle egentligen gått upp 8 men jag orkade verkligen inte.
Jag känner mig HELT slut fortfarande!
Det kanske beror på att jag har väldigt svullen hals så om det nu är körtelfeber eller halsfluss borde man väl vara trött? haha  ..
Hur som helst är jag det , om mitt halsont är kvar på måndag åker morfar med mig till vårdcentralen iallafall.
Skönt att ha en morfar som kan följa med en dit när det behövs :)

Tack mamma, pappa, mormor och morfar för att ni hjälpte till igår :)

Ikväll blir det bara att ta det lugnt, jag behöver det.
Nu ska jag gå och äta lunch.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0