14 februari <3

Jag började 9:50 idag,
Hade tråkig kemi men vi satt mest o skickade massa pappershjärtan till varandra.
Roligare än att räkna de talen vi skulle gjort egentligen .
Men nu ligger jag väl antagligen sjukt mycket efter :D Men men vem bryr dig ?
Sen hade vi biologi där vi typ gjrode en tråkig tidslinje om evolutionen, jag blev faktiskt rätt nöjs med hur den ser ut men jag tycker inte det var speciellt roligt :P
Sen hade vi idrott , typ tamprett ..
haha jag suger verkligen på det!
Men det jag kunde göra va väl rätt skoj :S
När jag hade slutat hämtade mamma upp mig utanför skolan.
Vi åkte in till stan typ o kollade lite i affärer :P
Men hittade inte speciellt mycket skojj :P
<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0