1 vecka kvar nu

Igår va det ju alla hjärtansdag.
Jag hade faktiskt en riktigt bra dag :)
På kvällen träffade jag en kompis ..
Kollade på film o så rätt mysigt :)

Så i det stora hela va dagen faktiskt rätt lyckad, men visst det är ju faktiskt överskattat.

Idag gick jag upp halv 9. Jag började 9:40.
Vi hade samhällskunskap, fick bla tillbaka våra prov vi skrev för typ en månad sen, IG .
Sen hade vi matte , då fick vi oxå tillbaka prov men de provet skrev vi i onsdags, IG.
Ibland blir jag så jävla besviken på mig själv, men visst jag pluggar jag aldrig.
Jag får skylla mig själv. Men asså vadå ? Jag ska ju ändå gå om 1:an eftersom jag tänker byta program natur är fan inget för mig. Jag orkar inte plugga så mycket som det behövs göras, därför pluggar jag inte alls.
Känns bara meningslöst. Onödigt att satsa.
Efter matten hade vi kemiprov, det gick oxå åt helvete. Alltså hela dagen har verkligen varit skit , men humöret har väl varit på topp ändå.

Katja och Thanh följde med mig hem efter skolan. Jag hade tänkt börja packa lite eftersom det bara är en vecka kvar nu tills jag flyttar . Men så blev det inte . Thanh och jag gick till donken eller gick och gick vi snarare sprang över den stora motorvägen, va fan helt livsfarligt . Inget man gör varje dag ! haha 
Sen gick tillbaka hem igen där Katja stannat kvar för att se på film.
vid 6 så gick dom härifrån , så då gick jag och duschade och sen packade jag tre lådor sen orkade jag inte mer.
Kan inte packa för mycket heller eftersom dom jag hyr rummet av nu tänker visa mitt rum imorgon klockan 1 och om det står massa lådor i mitt lilla rum ser man ju knappt något här.

En sak som gjorde mig jävligt besviken idag,
det var en kommentar , vad det va det tänker jag inte berätta men jag tyckte det va väldigt onödigt.
Första gången jag hörde den va det okej, men andra gången nej då får det fan räcka, det handlar ändå om mig och mitt privatliv. Det är därför det gör mig så sur och ledsen. Någon lixom hånar dig för vad du gör och har gjort och när det dessutom är en av dina närmsta vänner blir man inte direkt gladare. Så det var nog det som fick mig att bli deprimerad idag.

Skönt med helg nu iallafall

Jag bara älskar låten :) och nu va det länge sen jag la ut någon låt så nu tänkte jag att det var dags igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0