dålig uppdatering

Har inte skrivit på flera dagar  .. har faktiskt knappt varit hemma.
Men jag kan berätta lite om helgen :)

Fredag: Direkt efter skolan drig jag och Emma och solade, sen gick jag hem gjorde mig i ordning och drog sedan hem till Nina för att kolla på idol, Emma kom dit oxå. Där satt vi ett tag och tanken va att chilla sen kom det förbi lite folk trots allt. Och runt 12 så drog vi vidare. Jag kom hem halv 5 men kul va det !

Lördag: Gick upp halv 12 och run 1 så drog jag till Nina för att lämna mina kläder för jag skulle sova där sen på kvällen. Sen åkte vi till Backlura där hennes pappa skulle ha 50-års  fest så vi skulle hjälpa till att förbereda :) 10 drog vi där ifrån och träffa lite folk. rätt kul faktiskt. 4 gick vi och la oss.

Söndag: Vaknade 11 sen tog vi det bara lugnt satt i soffan och kolla tv hela dagen ..
kom hem halv 12 igårkväll.

Så nu är jag sjukt trött, kommer somna tidigt som fan ikväll!

<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0