Åter igen ..

haha jag försov mig idag igen :O
Det är typ alltid så försover jag mig en dag så försover jag mig alltid en dag till xD
Tydligen går det inte att förösova sig bara engång ;) haha ! sajk
Men idag vaknade jag typ 8:30 och min buss gick 8:14 så ja jag hade ju missat den :O
Och eftersom jag bara hade en lektion idag som började 9 och sluta 10 så skulle jag inte ens hunnit till skolan =/
Så jag stannade hemma xD haha , rätt skönt :)

Imorgon ska jag INTE försova mig!!!
Men som tur är börjar jag 11:55 och slutar 13 ;) haha  ..
Så det är lite svårare att försova säg då :) Men vi får väl se..
You never know !

<33

Kommentarer
Postat av: Emma

haha bra jobbat! (;

2008-12-02 @ 20:56:02


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0