23 dagar till julafton <3

Gissa vem som försov sig imorse?
Om inte Nathalie!
Åh typiskt mig, men jag kunde verkligen inte somna igår :O
Det gick bara inte! Trodde fan jag skulle bli tokig vred och vända på mig sjukt länge sen börja jag kolla på Andra Avenyn istället. Men min väckarklocka ringde 5:50 minns knappt något av det men sen helt plötsligt vakna jag av att mobilen vibrera och det va ju Nina som ringde för att kolla om jag va vaken och det va jag ju inte då va klockan 7:20 !?
Min buss gick 7:31 !! Inte ens värt att försöka hinna så jag bestämde mig istället för att ta det lugnt annars blir hela dagen helt fel! Men jag gick hemifrån 8:05 typ tog iaf bussen som gick 8:15 och den va försenad!
Men jag kom iaf till skolan :) haha !

Imorgon börjar jag 9.05 och slutar 10.10 :)
Känns faktiskt väldigt onödigt att ens åka till skolan men jag måste verkligen va med på den lektionen!
Har massa att plugga.. *suck*

<33

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag försov mig faktiskt också imorse, men jag skyndade som ett as och hann faktiskt med min buss..

Du vet vem jag är ;)

2008-12-02 @ 00:31:40


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0