Trött och seg

Är trött hela tiden, vet inte varför :S
Orkar inte gå upp ur sängen idag så jag tror jag stannar här och försöker lägga mig tidigt ikväll så jag komme upp imorgon. För imorgon så bär det av mot Nyköping för att fira min mamma, egentligen fyller hon inte år förens på fredag men mormor, morfar och jag åker ner och firar henne imorgon istället. Vet faktiskt egentligen inte varför :S
Men men.. haha

Igår var det många tankar som fanns i huvudet hela dagen, mest på dan ..
Kvälle lugnande det ner sig lite :) vilket va sköönt !

Det är verkligen helt sjukt hur fort tiden verkligen går.
Om en vecka har jag min sista sommarlovsdag :O
Vafan har jag gjort den här sommaren? :S Jag vet inte själv riktigt ..
Men kul har jag haft, kan bara inte fatta att skolan början igen!!! Fy fan va jobbigt!
Men jag hoppas det blir bra :)

<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0