Skräckslagen!

haha, gissa om jag blev?!
Kliver in i vår lektionssal alltså salongen, det stod frisör på schemat ..
När vi kommer dit sittet alla 2:or samlade  .. och vi 1:or slår och ner.
Sen kommer våra mentorer och berättar vad som ska ske ..
och gissa vad? 2:orn ska behandla oss som kunder i 3 timmar for free ;)
Vi fick själva välja vad vi ville göra :P
Och alla som känner mig vet att jag aldrig kan bestämma mig på 1 minut, men vad hade jag för val?
jag blev helt ställd hade inte en aning om vad jag ville göra :O
Men vi tunnade ut mitt hår sen gjorde vi en jävla massa slingor ;) haha !
Det tog tid och det blev många olika expriment på mig idag .. va fan läskigt.
Ett tag kändes det typ som att hon inte ens visste va hon höll på med!
haha hon hade faktiskt aldrig gjort folieslingor förut så hon frågade om det va okej om jag blev den första och vad ska man svara? Man kan ju inte säga nej så jag satt där och nickade :P
haha

Jag tror faktiskt resultatet blev bra  .. men nu ska jag platta det så får jag se själv :) haha

<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0