She´s back!

Nina är hemma igen :) efter 2 veckor där i Turkiet!
Måste kännas skönt :)!?

Jag skrev inget mer igår, blev inte riktigt så..
Tänkte skriva men det skulle bli så mycket och det skulle säkert bara låta flummigt.
Så jag höll det inom mig istället, ibland är det bäst så :)
Men igår va en riktigt bra dag :D idag är en mindre bra dag =/ mycket tankar just nu,
men det kan säkert bli bättre. Märker att det inte bara är jag som tycker det är jobbigt idag.
Så jag vet inte.
Men det är bara att jobba vidare :) dagen kanske slutar bra trots allt !

Jag ska träffa Nina senare idag :) På dagen ska jag bara ta det lugnt, min feber hänger i.
Väldigt väldigt jobbigt!

Nu kommer det bli löjligt men jag kommer skriva 2 inlägg irad ;) haha
Ni förstår snart varför

<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0