Så var man förkyld oxå!

Efter alla nysningar igår så vaknar jag idag med något som kliar i halsen och en jobbig rethosta!
Idag ska jag faktiskt bara ligga hemma :), jag tror jag kan behöva det och är det inte bättre imorgon så blir jag hemma då oxå om jag inte åker upp en snabbis till mormor o morfar. Men vill inte smitta dom, så isf måste jag må lite bättre iaf :)
Snart kommer Nina över för att hämta sitt paraply och lämna några filmer till mig :).

Asså inatt innan jag somnade frös jag som en tok. Jag satte på alla element på högsta, bytte mitt sommartäcke till mitt tjockaste vintertäcke och dessutom stängde jag ALLA fönster! och jag frös ändå ..
Nej nu ska min sjukdom vända! ska bli frisk o kry inom 2 dagar :D

<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0