regn regn och åter regn !

Jag hatar det här jävla regnandet!!
BLÄÄ ..
haha , men det skulle ju iaf bli bättre väder tills på onsdag :P Men imorgon skulle det tydligen oxå regna.
Men man får väl hoppas att det slutar snart, orkar fan inte!
Mötte Nina runt halv 1 idag :) Faktiskt riktigt skönt att komma ut i tid första gången på jag vet inte när :P haha !
Brukar alltid va hemma och vila :D haha !
Men ja vad har vi gjort? Jag vet inte riktigt :D
Men kul har vi haft och jag va verkligen på toppen humör tills regnet kom och tills vi bara gick runt i regnat med T och R vi skulle ju göra något kul ? Och oj va bra det gick eller? :P haha !
Nej det slutade med att jag blev skit trött och as grinig så jag åkte hem hamnade framför datan!
Men blev på MYCKET bätte humör tack vare lite folk :D haha !

Ska försöka sva lite tidigare än 4 inatt iaf eftersom jag ska gå upp vid 8 typ -.-
Ska till sjukgymnasten!
fy faaaaaaaaaaan !!!

Sen ska jag träffa Sofia och på kvällen ska jag träffa Nina :D
hihih :D

<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0