Kan inte bli mer nöjd än såhär

Jag är så jävla nöjd med valet av skola och klass!
Det är en super härlig klass med massa trevliga människor!
Nu börjar man ju typ lära känna fler människor..

Idag fick träffa 2:orna och göra massa olika typ övningar och sånt med dom.
Mest för att lära känna dom !

Asså jag är verkligen skit nöjd med allting just nu :)
Känner mig glad och typ lycklig :D

Fick nya skor idag av pappa :) ett par stövlar från vagabond :)
Jag älskar dom.
Det var som en riktigt härligt suprise som grädde på moset ;) haha !

Kom precis hem efter en kväll med Nina och Henry :)
Satt och kollade på film, är verkligen skit trött.
Det tar på krafterna att börja i skolan, men det är skönt att vara igång igen :)

Dags för film !
<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0