Jag är hopplös =/

Gissa om jag låg inne och vila? Svar: NEJ !
Jag gick ut halv 7 och kom hem nu!
Jag kan verkligen inte ligga inne en hel dag, jag behöver verkligen vila..
Kanske ska träffa Sofia imorgon men vi får se.. ska försöka lyssna på min kropp o se hur den mår imorgon :)
Jag har fått hosta nu :( och min hals är öm och svullen ! skit jobbigt!

Träffade iaf Nina, vi åkte en sväng till Bålsta sen kom F och D och hämtade oss med epan :D
Vi stod där i Bålsta ett tag för F träffade någon kompis xD haha !
Sen åkte vi til Barkarby fy fan va trångt det var :D med det gick bra :D skönt och varmt iaf !
I Barkarby plockade dom upp någon kompis jag o Nina gick av och dom skjutsade hem deras kompis sen kom dom tillbaka. Vi åkte då till grimsta och D träffade lite folk en stund ..
Sen fick jag skjuts hem och dom andra fortsatte mot Spånga :)
Nu ska jag kolla på film :)

<33

Kommentarer
Postat av: emelie

Hej!

Bli medlem på Gratis bio och du kan tjäna ihop till presentkort på många butikskedjor! :) http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=31694

Ha det gott!

2008-08-07 @ 00:23:02


URL: http://emeliesplace.blogg.se/
Postat av: E. Riley Page

Hej! Hoppas du får en fin natt:]

2008-08-07 @ 00:24:58


URL: http://cyanatra.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hey!

Vill du ha en ny design?

Då kan du vara med och kommentera inlägget "Alexandra" :)

2008-08-07 @ 00:46:46


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0