Gissa vad?

Tror ni att jag va hemma idag eller? NEJ ..
Asså jag är verkligen världelös på att va hemma och bara ta det lugnt..
Jag gick ut vid halv 6 .. Åkte hem till Markus satt där en timme, sen åkte vi till Vällingby och köpte presenter till min mamma :) Hoppas hon blir glad! Orkar inte berätta vad jag köpte men ändå :)
Det blev 4 saker iaf :)
Sen gick jag hem och lämnade dom och Markus åkte hem, sen åkte jag till hässelby strand och mötte Markus på bussen till Spånga. Där mötte vi Nina för att sedan åka vidare till Jakan..
Där mötte vi F och drog vidare till ett ställe där det va lite folk som jag inte känner typ ..
Men några bekanta ansikten fanns det allt!
Där blev vi kvar i ungefär 2 timmar tror jag :) Riktigt trevligt faktiskt :)
Jag, Nina, F, D, F och några andra jag inte minns vad dom heter för jag känner dom inte tog bussen till statiol 24 där vi köpte lite dricka oså .. Sen traskade jag och Nina mot mig :)
Och härifrån tog hon taxi hem :) Och nu ska jag snart försöka sova eftersom jag ska upp runt 11 imorgon ;)

Ha det bra :)
<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0