Förevigt sjuk?

Jag vet, jag får skylla mig själv jag ligger aldrig inne och vilar!
Men jag orkar inte va hemma och bara sova, men jag blir ju aldrig frisk :(
Febern hänger i, varje kväll får jag huvudvärk ..
Asså det gör mig tokig ..
Men fy fan va kallt det va ute idag :O ! shiit typ 12 grader ..
Mötte Nina vid 8-tiden ..
Vi åkte till hby gård och gick hem till R sen så kom någon jag inte minns vad hon heter och T ..
Jag och Nina drog därifrån efter en timme typ.
Så vi åkte till Spånga ist och träffade F och F haha :D
Åkte runt lite, från Spånga till Skälby ..
I Skälby stannade vi och mötte någon kompis till dom. Sen åkte vi runt lite till.
Efter det skjutsade dom oss till busshållsplatsen.
På bussen mötte vi C :D haha vilken slumpt .. men kul va det :D Det är det väl alltid ;)? haha !

Vi gick av i Vby, åkte med Nina en station :)

Får väl se när jag lyckas somna inatt då ;) haha xD
Tycker vi ändå hade en riktigt kul kväll, blev väldigt mycket flum på slutet :D haha!

<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0