Chocktillstånd? :O

haha, satt med Nina i Hässelby strand så kommer en buss in och alla som går av passerar mig.
Och jag får syn på en tjej som jag verkligen verkligen känner igen :P
Och innan jag vet ordet av så säger jag hennes namn ..
Hann knappt tänka det kom som en reflex.
Och tjejen eller snarare kvinnan vänder sig om och kollar chockat på mig ! haha ..
 Jag såg på henne att hon inte riktigt kunde koppla mig, så jag säger..
Malous dotter? och hon får värsta leendet :)
Då förstod hon vem jag var :)
Alltså kvinnan jag mötte är min mammas barndomkompis :)
Va flera år sen jag såg henne sist minne inte ens när det va ..
Men det va första gången på länge man fick höra men gud va stor du blivit :O haha !
Kändes som om man va ett litet barn igen (a)
Men jag blev verkligen chockad själv, men men ..
haha ! Ibland så hinner man bara inte tänka :O haha ..

aja ska försöka sova snart va uppe tidigt idag, eftersom jag var hos sjukgymnasten imorse ;)
Imorgon är det the voice :) och där kommer jag befinna mig :)

<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0