Åh va skööönt :D

JAG KUNDE SOVA :D Jag somna runt halv 3 tidigt för att vara mig :)
Sen sov jag, vaknade några ggr under förmiddan men vaknade inte helt ordentligt förens vid 1 !
Och det är en skön temperatur i lägenheten :D
Jag älskar när det är såhär ! Okej att det regnar är lite onödigt ..
Men jag känner mig bättre när jag får sova :P haha

Febern är tyvärr kvar =/ men inte lika hög som igår kväll ..
Då hade jag 38.2 och nu har jag 37.7
Och jag har ju egentligen 36.5 när allt är som det ska va :)

Inatt kommer Nina hem :) Hon landar runt 3 ..
Längtar tills hon landat här hemma igen.

Jag ska snart göra mig i ordning och bege mig in mot stan ..

<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0