30/8 - 2008

Tiden springer verkligen iväg jag hinner inte med själv!
Asså för första gången på väldigt länge är jag nöjd, jag har gått vidare och för det mesta kommit över allt! Trodde aldrig jag skulle göra det! Men jag vet en sak som skulle hjälpa mig mer, men jag tänke inte gå in på det..

Blev nog bara allmänt irriterad igår, pga en viss person. Och jag är fortfarande inte glad, har ingen lust att höra av mig.
Så jag tänker inte göra det heller.

Senare idag ska jag och Nina troligtvis röra oss in mot stan för att kolla nrj ikväll :P
Vi får väl se hur kul det är där inne, som det är just nu är jag helt otaggad och vill egentligen bara sova borta hela helgen känns typ som att man behöver det :) men det går inte, vakna ju fan 10 idag ! När vaknade jag klockan 10 senast av mig själv? Minns inte ens att det hänt förut. haha ..

Aja, får väl se om jag somnar om senare ;)

<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0