Snart dags för valborg

Valborg om vecka ,
Några planer?
Jag har faktiskt börjat planera min lite , men vi får se ..
Funderar kanske bara på att ta det lugnt? Kanske behövs, men den idéen känns rätt tråkig..
Men men, tar det som det kommer :)
Dagen började 9.40 med danslektion, jag och Katja hade en redovsining att redovisa 1 vecka senare än vad man skulle :P men vi va iaf inte sist ut ;)
2 stycken höll i en hip hop lektion som arbete. Det va faktiskt rätt okej, lite segt tempo och så..
Men dom va duktiga :)
Resten av dagen flöt på, slutade typ 25 minuter tidigare än vad vi skulle gjort :) sköönt ..
Skulle egentligen slutat 16 hur jävla kul är det ?! haha ..

Imorgon har vi fått en lab vi ska göra, jag ska göra den tillsammans med Katja, Thanh, Oscar och Marcus. haha vi får se hur det går. Tanken är att vi ska utforska människor beteenden i olika situationer. Alltså typ "nick" hälsa på folk man inte känner, ställa/sätta sig väldigt nära folk eller gå och ställa sig bland ett gäng som står jag pratar och själv börja prata som ingenting speciellt. haha det kommer nog bli skit kul. Vi ska åka till stan och utföra det här :)

Dagarna går fort nu och snart är det sommarlov exakt 30 skoldagar kvar nu ! Fan va jag längtar !

<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0