Så jävla kul !

Nina det va så jävla länge sen vi umgicks på det här sättet !
Fy fan va kul det va ! Länge sen jag skrattade så mycket !
Roligaste ögonblicket under kvällen va när du satt på snurrcykeln med vodka flaskan i ena handen och en cigg i andra andra handen och cyklade runt där som en galning !!
Tänk att 4 personer kan ha så kul ? haha !

Tack för kvällen !

Ibland ångrar man saker i efterhand, det gör jag idag! Jag trodde inte att jag gjorde dig så illa ..
Men det gjorde jag tydligen, och det ska inte hända igen !

Förlåt

Den här dagen stannar jag inne ! Fy fan, jag kan ju erkänna att det finns dagar jag mått betydligt bättre än idag!
Är så jävla trött ! Helt slut i kroppen och bakis som fan !

<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0