kort uppdatering

Nej bloggen börjar glömmas bort  ..
Jag är verkligen usel på att skriva nu ..
bild på mina naglar kommer att komma upp här om några dagar om mitt minne tillåter :)

I helgen gjorde jag inte mycket , va på en fest i vällingby som nykterrist :D haha  ..
faktiskt rätt skönt !
eller fest och fest mer chillkrök för dom som drack :) men Thanh hade nog kul ;)? eller?
haha  ..
skolan suger verkligen förtillfället !
Imorgon ska jag till kiropraktorn .. knäcka ryggen lite usch ser verkligen inte fram emot det !

Ha det så bra så länge :) <3

Kommentarer
Postat av: Thanh

haha, vadå men jag hade nog kul, vad menar du med de? :P

2008-04-14 @ 22:08:23

Postat av: Nathalie

Svar :
haha Thanh det tror jag nog själv att du kan förstå eller vill du att jag skriver det här ? haha tror inte det

2008-04-15 @ 08:35:27


URL: http://naaaathaaaalie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0