Isolering resten av helgen

Tjejmiddagen blev riktigt lyckad :)
Det va skit kul , jag sjöng så jag höll på att tappa rösten , hes blev jag iallafall !!!
haha  ,
Vi åt tacos mums :) Tack Matilda för tjejmiddan !

Jag kan inte ju inte direkt påstå att jag va nykter när vi sen drog vidare till spånga för någon fest. men jaja , jag trodde det skulle bli kul , och j det va det väl till en en stor del , men inte sen ..
Sjukt besviken är jag just nu, någon jag aldrig trodde skulle göra så no matter what täänk va fel man kan ha!?

Nu tänker jag stanna här inne i min lägenhet resten av helgen , vill fan inget heller ..

God natt och sov gott !


Kommentarer
Postat av: Js

tihi sjuuuuukt kul tjejmiddag;)

2008-04-08 @ 08:42:22


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0