Hemma igen ,

Det va så himla skönt att komma bort ett tag ! Men det va lika skönt att få komma hem igen faktiskt  ..
Jag kom hem igår mamma skjutsade hem mig , kom väl runt 6 tror jag ..
Då träffade jag Katja  , hon följde med mig för att sola :)

Idag började jag 9:50 och slutade typ 12 ? as härligt !!!
Jag och Thanh åkte till odenplan , där vi solade ( haha jag börjar bli solfreak :D).
Efter det åkte vi hem till mig och nu ligger jag i sängen Thanh i min soffa och glor på film.

Klockan 5 ska jag till vällingby för att fixa akrylnaglar ! Som jag har längtat nu :D
Fan va kul det ska bli ser verkligen fram emot det ;) Ni kanske får se resultatet senare :)

<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0