Helgen som varit

hm nu måste jag tänka efter ..
Vad började min helg med fredag efter skolan ..
Jo nu vet jag. Jag, Thanh och Katja åkte till Kista för att hämta upp lite saker :) !
På kvällen träffade jag T hemma hos mig , gjorde faktiskt inget speciellt kollade på film tog det lugnt, rätt skönt faktiskt :).
20 över 11 på lördagen satt jag på tuben på väg in till stan med Katja, Emma och Thanh. Gick runt i affärer alla köpte typ något jag (a) jag är nästan stolt över mig själv, men samtidigt väldigt glad över att jag inte hittade något som jag nästan skulle känna mig tvungen att köpa för som det ser ut just nu har jag verkligen inte pengar till det. Har massa andra utgifter den här månaden .. !
Så är det att bo ensam och ha en fast ekonomi som inte vill bli bättre ;) !
Men jag bytte min piercing :) till en kort stav och med en vit sten i som är bling bling :) thihi !
haha jag bytte ändå tillbaka till den långa staven sen vill fan ha den ett tag till, är mycket skönare okej jag vet att det är en vane sak med iaf :) haha ..

Nej nu ska jag kolla på andra avenyn !

Hoppas ni får en bra vecka, imorgon väntar kiropraktorn, hoppas det blir sista gången :)

<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0