FÖRKYLD !

Åh vad jag hatar att vara förkyld , helt täppt i näsan när man vaknar !!!
Usch ,
aja hur som helst har jag gått till kiropraktorn 2 ggr den här veckan med ryggen, det känns nog lite bättre nu tror jag. Men det är lite svårt att säga eftersom jag har värktabletter i kroppen för min huvudvärk.

Nationellan uppsatsen i engelska hade vi idag i aulan fy fan va tråkigt !
Det va rätt svårt att komma på vad jag skulle skriva om tillsist bestämde jag mig för att skriva om ett sommarminne från förra sommaren ! Det fick blir Malta !
Tiden har gått så fort kändes som vi va där för inte så jävla längesen, åh jag minns det iaf som om det vore för några veckor sen ! Längtar nästan tillbaka  dit när jag tänker efter :)

Här får ni en bild därifrån :)



Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0