As härligt !

Tack mamma för allt !
Det här har verkligen hjälpt mig , jag hoppas bara det håller i sig nu när jag beger mig hemåt imorgon ..
Jag har haft 2 riktigt sköna dagar här i Nyköping med mamma , bara degat kollat på filmer , solat osv :)
Men dock fick jag något sjukt ont i ryggen igår :S Jag har haft ont lite till och från den senaste veckan men igår kunde jag knappt resa mig ur sängen , så mamma masserade och jag åt massvis med värktabletter.
Idag är det faktiskt mycket mycket bättre ! Har inte tagit några tabletter och blivit masserade i förmiddags ..
Så är det nog borta snart :)

Saknar er där hemma nu!

Puss på er alla

Kommentarer
Postat av: Emma

jag saknar dig

2008-04-08 @ 20:10:12


URL: http://eemmapemma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0