<3

Jag vet inte riktigt hur jag ska förklara , men jag ska försöka.

Vad som än händer, hur mycket bråk och missförstånd det än blir
så kommer jag alltid älska vissa personer. Dom kommer alltid finnas i mitt hjärta.
Även om dom kanske hatar mig resten av deras liv, så lämnar dom aldrig mina tankar eller mitt hjärta.
Det finns många jag inte alls har lika bra kontakt med idag som jag hade förut, men jag älskar dom precis lika mycket nu som då och jag tänker ofta på våra minnen tillsammans. Men när en del nys vänner kommer så går en del gamla iväg.
Jag är så tacksam över att få ha er som vänner ! Tack för allt ,

Katja , Nina , Jonathan , Johan , Emma , Thanh ,  Anders , Viktor , Markus




Kommentarer
Postat av: Katja

kommer alltid att älska dig också (L)

2008-04-08 @ 10:17:09


URL: http://Kaatjaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0